Co to jest oraz Jak działa Marketing afiliacyjny?

Co to jest oraz jak działa Marketing afiliacyjny?

Marketing afiliacyjny to forma współpracy pomiędzy Reklamodawcą a Afiliantem np. wydawcą, a więc najczęściej osobą prowadzącą bloga, lub posiadającą szersze grono odbiorców, mająca na celu dostarczenie oraz wypromowanie określonych produktów lub usług.

Można powiedzieć, że Afiliacja to lista trendów, jakie można zaobserwować na świecie. A więc wzrostu zainteresowania konsumentów dokonywaniem zakupów online. Co przekłada się wykładniczo na rozwój rynku e commerce. Oraz udziału sektora afiliacyjnego w pozyskiwaniu klientów przez marki korzystające z tego typu narzędzi do generowania konwersji.

Marketing afiliacyjny w Polsce nie osiągnął jeszcze maksymalnego trendu. Oznacza to, że mówimy o wciąż rozrastającej się gałęzi o wielkim potencjale ekspozycyjnym, którą z niewątpliwą pewnością już teraz wykorzystują firmy dobrze zorientowane w możliwościach rozwoju danej branży.

Czym są sieci Afiliacyjne?

Są to strony zapewniające odpowiednią infrastrukturę umożliwiającą reklamodawcom dostarczanie odpowiednich materiałów reklamowych, np. banerów lub grafik.
Wydawcom, natomiast dają szansę udostępnić link referencyjny zachęcający odwiedzających do korzystania z usług promowanej strony.

Polskie Sieci Afiliacyjne

1. PolskieBlogi.pl

Innowacyjne rozwiązanie marketingu afiliacyjnego proponuje serwis Polskie Blogi, dzięki któremu możemy wykupić miejsce reklamowe w wyznaczonym przez partnerów serwisu miejscu. Współpracę zaczynamy od wybrania bloga, na którym ma wyświetlać się baner reklamowy.

Możemy go wyszukać po kategoriach na liście Stron serwisu Polskie Blogi. Następnie określamy rodzaj wyświetlanych treści, zakresy dat w jakim ma wyświetlać się reklama oraz sposób rozliczenia za prezentowane odnośniki.

Wyświetlana reklama zawiera link posiadający wpięty kod trackujący pozwalający na zliczanie akcji, które zakończyły się konwersją danego typu, np. nastąpiło kliknięcie lub sprzedaż.

2. WebePartners – system afiliacyjny działający od 2010 roku,  który obecnie wygenerował sprzedaż 237 000 000 zł dla swoich reklamodawców dzięki programom partnerskim.

3. Awin – globalna sieć afiliacyjna z ponad 20-letnim doświadczeniem. Dzięki połączeniu zaawansowanych technologii oraz doświadczenia w zakresie zarządzania kampaniami online, łączą reklamodawców i agencje z użytkownikami na całym świecie.

4. Conversiter – platforma marketingu pomagająca wydawcom zarabiać z pomocą zautomatyzowanych narzędzi, a reklamodawcom pozyskiwać nowych klientów.

5. Adtraction – Została założona w 2007 roku, ma swoje biura na całym świecie, w tym także w Polsce. Adtraction zapewnia Influencerom szybkie i osobiste wsparcie. Masz zapewnioną płatność i dostęp do konkursów, a także do funkcji ułatwiających prowadzenie marketingu afiliacyjnego.

Dlaczego marketing afiliacyjny to doskonałe rozwiązanie, zarówno dla Reklamodawcy, jak i Blogera?

Marketing afiliacyjny to środek, który zapewnia korzyść obu stronom zaangażowanym we współpracę.

Najlepsi Wydawcy Amazona potrafią generować po kilkanaście tysięcy dolarów zysku miesięcznie. Co znajduje, również odzwierciedlenie na polskim rynku. I w żadnym razie nie jest przypadłością przypisaną wyłącznie do większych i mocniej nastawionych na konsumpcję społeczeństw.

Mówimy zatem o niesamowitym przedsięwzięciu, które może przyczynić się do pozyskania satysfakcjonującego źródła dochodu, zarówno przez Reklamodawcę, jak i Blogera.

Zostaw swój komentarz