Influencer Marketing w Praktyce

Czym jest influencer marketing?

Na wstępie odpowiedzmy sobie na to czym w zasadzie jest Influencer marketing. Po pierwsze koncentruje się on na dostarczaniu przekazu marki do określonej grupy wpływowych osób z branży.
Polegając więc na ich odbiorcach wzmocnia rozpoznawalność Twojego produktu / usługi czy też zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie e-commerce. Jest to możliwe przez przedstawienie / polecenie go odbiorcom influencera na konkretnej platformie takiej jak Instagram, YouTube czy też Facebook.

Kto może zostać influencerem?

Influencer to osoba z branży lub niszy, która posiada szersze grono odbiorców na jakiejś platformie w Social Media. Zwykle mają wielu odbiorców w sieciach społecznościowych, przyczyniają się do przemyślanego przywództwa i są ekspertami w danej dziedzinie.

Jakie są przykłady Polskich influencerów?

Popularnymi influencerami w Polsce w kontekście rozumianym wyżej Są:

Kategoria Blog:
    1. Maffashion
    2. Jemerced
    3. Kwestia Smaku
    4. Paula Jagodzińska
    5. Jadłonomia
    Kategoria YouTube / Youtuber:
    1. Friz
    2. Stuu Burton
    3. Sylwia Lipka
    4. Blowek
    5. JDabrowsky

Jak znaleźć influencera?

Możesz ich znaleźć poprzez śledzenie interesujących Cię kategorii branżowych na popularnych platformach w internecie takich jak ( Instagram, Youtube, Facebook, TikTok itp..) Często przeprowadzane są z nimi wywiady w telewizji czy też na platformie Youtube.

Nie do końca wiesz jak znaleźć właściwą osobę?

Możesz skorzystać z naszej oferty dla reklamodawców, gdyż posiadamy stale rozwijającą się wyszukiwarkę / bazę Influencerów ze szczegółowo opisaną formą działalności w sieci. Dzięki temu łatwiej znajdziesz osobę do współpracy. W Influe, łatwo możesz naleźć osobę właściwie dopasowaną do Twojej kategorii branżowej.

Możesz tam sprecyzować dokładnie kogo szukasz, ustalić preferowaną liczbę odbiorców influencera a także określić kategorię / Niszę branżową jakiej poszukujesz.
Posiadając konto reklamodawcy w Influe możesz również stworzyć projekt opisując wszystkie potrzeby jego promocji. Będą do niego zgłaszać się nasi Influencerzy przesyłając Ci propozycję na konkretne kwoty. Pozostaje Ci wtedy wybrać spośród nich i zatrudnić Influencera do promocji swojego produktu lub usługi.

Zostaw swój komentarz